⚡ Son Dakika
AnasayfaSPOR › Karşıyaka'ya şok fatura! Belediyeden kulübe talep...
SPOR ⚡ Son Dakika 🕐 25 Haziran 2026, 19:43 💬 0 yorum

Karşıyaka'ya şok fatura! Belediyeden kulübe talep

Karşıyaka Belediyesi ve şirketi Kent A.Ş. tarafından Karşıyaka Spor Kulübü'ne talepler iletildi.
Site Yöneticisi
Son güncelleme: 25.06.2026 21:02
Paylaş X'te Paylaş WhatsApp
Karşıyaka'ya şok fatura! Belediyeden kulübe talep

Mustafa Kemal Atatürk Karşıyaka Spor Salonu’nun kullanım şartlarına ilişkin belediye ve Kent AŞ tarafından kulübe dört maddelik talep iletildi.

Talepler arasında, salonun kullanımı için yıllık 1 milyon TL kira ödenmesi, elektrik ve su giderlerinin yarı yarıya karşılanması, basketbol antrenörünün kullandığı odanın tadilat gerekçesiyle boşaltılması ve salondaki reklam pano gelirlerinin yüzde 15’inin Kent AŞ’ye verilmesi yer alıyor.

Karşıyaka camiasında büyük tepki çeken taleplerin, ekonomik olarak zorlu bir süreçten geçen kulübe yeni mali yükler getireceği değerlendirildi ve belediyenin tutumu şaşkınlık yarattı.

Yorumlar (0)

Yorum Yap

İlgili Haberler