⚡ Son Dakika
Başkan Tugay en büyük hayalini açıkladı Karşıyaka Stadı için Cumhurbaşkanlığı izni verildi 15 yaşındaki çocuğu öldüren iki şüpheli tutuklandı Karşıyaka'da ortaokul öğrencisi bıçaklanarak öldürüldü Karşıyaka İlçe Milli Eğitim Müdürü Günaydın'dan seminer Karşıyaka'da başkan arayışı sürüyor Dünya Robot Olimpiyatı Türkiye Finali’nde teknoloji ve yaratıcılık buluştu Başkan Tugay gençlere seslendi: Bir ve bütünüz, gençler bu ülkenin emaneti Karşıyaka’da halk dansları kursuna muhteşem final Buca Belediye Başkanı Görkem Duman görevinden uzaklaştırıldı Büyükkarcı: Yöneticilik defterimi kapattım Foça Spor Lisesi kapatılıyor, öğrenciler Karşıyaka'ya nakledilecek Başkan Tugay en büyük hayalini açıkladı Karşıyaka Stadı için Cumhurbaşkanlığı izni verildi 15 yaşındaki çocuğu öldüren iki şüpheli tutuklandı Karşıyaka'da ortaokul öğrencisi bıçaklanarak öldürüldü Karşıyaka İlçe Milli Eğitim Müdürü Günaydın'dan seminer Karşıyaka'da başkan arayışı sürüyor Dünya Robot Olimpiyatı Türkiye Finali’nde teknoloji ve yaratıcılık buluştu Başkan Tugay gençlere seslendi: Bir ve bütünüz, gençler bu ülkenin emaneti Karşıyaka’da halk dansları kursuna muhteşem final Buca Belediye Başkanı Görkem Duman görevinden uzaklaştırıldı Büyükkarcı: Yöneticilik defterimi kapattım Foça Spor Lisesi kapatılıyor, öğrenciler Karşıyaka'ya nakledilecek
AnasayfaGÜNDEM › Kamil Karadeniz'den teşekkür mesajı...
GÜNDEM ⚡ Son Dakika 🕐 18 Şubat 2025, 11:33 💬 0 yorum

Kamil Karadeniz'den teşekkür mesajı

Türk Kızılay Karşıyaka Şubesi'nde 10 yıl süren başkanlık görevini başarıyla tamamlayan ve üç dönem kuralı gereğince görevini devreden Kamil Karadeniz bir teşekkür mesajı yayınladı.
Paylaş X'te Paylaş WhatsApp
Kamil Karadeniz'den teşekkür mesajı

Karadeniz'in mesajı şöyle:
"Değerli Dost ve Hemşerilerim.,
Türk Kızılay Tüzüğümüzün ilgili maddesi gereği üç dönem kuralı nedeni ile 10 yıllık görev süremi, TÜRKİYE genelinde KARŞIYAKA’mızı en iyi şekilde temsil ederek ve Türk Kızılay Genel Merkezi Altın Berat Madalyamızı alarak tamamlamış bulunmaktayım. 
Kızılay Karşıyaka şubedeki görevimi sonlandırıp iyilik yolunda yeni ufuklara yelken açarken bu kurumun bir parçası olmanın verdiği gurur ve mutluluğu bir kez daha yaşıyorum. 
Burası sadece bir yardım kurumu değil, insanlığa hizmet etme yolunda hepimizin gönül birliğiyle, el birliği yaptığı bir ailedir.
10 yılı aşkın görev sürem boyunca, bu yüce çatı altında pek çok güzel anı, tecrübe ve dostluklar biriktirdim. Hep birlikte zorlukların üstesinden geldik, sayısız ihtiyaç sahibine el uzattık ve Kızılay’ın bu büyük ailesine katkı sağladık. Hepinizin, gönüllülerin, çalışanların ve yönetim kadrolarının özverili çabaları sayesinde, birçok projeyi hayata geçirme imkanı bularak “kimsesizlerin kimsesi” olduk. 
Kızılay, sadece bir kurum değil, aynı zamanda vicdanın ve insani değerlerin simgesidir. Bizler, her koşulda insanımıza yardım etmeyi kendimize bir sorumluluk olarak gördük ve gördüğümüz bu yolda bir adım daha ileriye gitmek için hep birlikte çalıştık. 
Bu süreçte bana destek veren başta Ailem olmak üzere, İzmir Valiliğimize , Karşıyaka İlçe Kaymakamlığımıza, İl ve İlçe Kurum yöneticilerimize, Türk Kızılay Genel Merkezimize, İl ve İlçe Kızılay Başkanlıklarımıza, değerli bağışçılarımıza, Muhtarlıklarımıza, STK yöneticilerimize, Basın kuruluşlarımıza ve tüm gönüllü yol arkadaşlarıma sonsuz teşekkür ediyor, saygı ve sevgilerimi sunuyorum…
Kamil KARADENİZ"

Yorumlar (0)

Yorum Yap

İlgili Haberler